Pytania i odpowiedzi

Pytania (Q) i odpowiedzi (A) na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych randek online


Q: Kto może korzystać z serwisu randkowego?

A: Osoba dorosła, która zamieszkuje obszar Polski.

Q: Czy serwis jest darmowy czy płatny?

A: Serwis jest płatny. Dostęp do części funkcjonalności otrzymują jednak zarejestrowani użytkownicy, którzy chcą sprawdzić jak działa serwis. Ograniczenia te między innymi dotyczą ilości wysyłanych wiadomości (1-3 dziennie),wysyłania prezentów, brak możliwości dodania osób do znajomych i tym samym prowadzenia wideo-czatu i gier on-line we dwoje, itp.

Q: Czym ten serwis randkowy różni się od innych?

  • A: Po pierwsze: Używamy mechanizmów dopasowania profili. Uważamy jednak, iż życie często weryfikuje negatywnie takie mechanizmy. Dlatego stworzyliśmy przestrzeń, w której użytkownicy mogą rozmawiać ze sobą, grać w gry oraz widzieć siebie w trakcie video-czatu. Wszytko to po to aby poznać druga osobę zanim spotkamy się z nią w "realu".
  • Po drugie: Postawiliśmy na nowoczesne rozwiązania techniczne. Serwis zapewnia połączenia audio/video "sam-na-sam" użytkownikom, którzy są tym zainteresowani.
  • Po trzecie: Me-Yoo.pl to: geolokalizacja, wersja mobilna dostępna na smart-telefony i tablety oraz wiele innych unikalnych funkcjonalności np. "randka w ciemno".

Q: Czy muszę podawać w serwisie swoje prawdziwe imię i nazwisko?

A: NIE. Podczas rejestracji podawany jest login oraz e-mail. Później dane uzupełniane są o imię i pseudonim. Podawane przez użytkownika dane muszą spełniać jednak kilka wymogów: Użytkownik nie może podszywać się pod tożsamości innych osób, nie może podawać adresów e-mail osób trzecich, nie może przesyłać zdjęć lub innych materiałów chronionych autorskimi prawami.

Q: Dlaczego mogę dodac tylko trzy zdjęcia?

A: Ograniczenie powyższe dotyczy tylko ogólnych zdjęć profilowych. Każdy użytkownik może założyć dwa albumy zdjęć, do których może przesłać po 10 zdjęć.

Q: Czy opłacając konto moje prawdziwe dane osobowe zostaną przez serwis zapamiętane?

A: NIE. Serwis nie rejestruje prawdziwych danych osobowych wykorzystywanych w trakcie płatności. Płatności wykonywane są za pośrednictwem serwisu PayPal. Serwis ten nie udostępnia danych klientów.

Q: Czy serwis interweniuje w połączenia audio/video ?

A: To co robią użytkownicy "sam na sam" to tylko ich prywatna sprawa. Użytkownik może w każdej chwili zablokować inną osobę, która jest namolna lub uciążliwa.

Q:Czy serwis rejestruje połączenia audio/video?

A: Nie, serwis nie rejestruje. Użytkownicy zestawiają połączenie P2P. Należy jednak pamiętać, że użytkownik, przy użyciu innego oprogramowania, może dokonać rejestracji połączenia.

Q: Jak rozmawiać na czacie?

A: Na dolnej belce/pasku użytkownicy pakietu "Złotego" mogą dokonać połączenia z jedną z osób, którą wcześniej dodano do grona przyjaciół. Połączenie może mieć charakter rozmowy tekst/audio/video sam-na-sam/video-konferencji, lub gry on-line (w dwie osoby). Chat na dolnym belce/pasku nie wymaga odświeżania strony. Dolna belka z czatem nie jest widoczna na urządzeniach mobilnych. Zamiast tego należy przesyłać wiadomości oraz korzystać z przycisku IM (wersja mobilna). Każdy użytkownik pakietu złotego może ukryć przycisk "IM" edytując odpowiednio "ustawienia". W trakcie randek "w ciemno" inicjowane są prywatne sejsje czatu, które w wersji mobilnej serwisu oznaczone są symbolem "IM".

Q: Dlaczego nie mogę zestawić połączenia video?

A: 1)Aby zestawić połączenie audio/video należy zadbać aby protokół UDP na firewall'u nie był zablokowany. Zwyczajowo blokuje się UDP na firewall'ach.
2) Nie dodałeś nikogo do grona swoich znajomych (opcja dostępna dla pakietu "Złotego") i nie widzisz ich jako "online".

Q: Czy z serwisu można korzystać na komórkach i tabletach ?

A: Tak. Jeśli korzystamy z urządzeń mobilnych, to automatycznie po połączeniu z naszym serwisem Me-Yoo.pl nastąpi przekierowanie na wersję mobilną. W każdej chwili użytkownik może wybrać pełną wersję systemu. Z uwagi na mały rozmiar dolnej belki czatu, nie jest ona widoczna na mobilnych urządzeniach. Zamiast belki widoczne jest "pływające" okienko. 

Q: Jak uzyskać kupon promocyjny ?

A: Serwis randkowy prowadzi kampanie promocyjne, których zasady określane są w komunikatach publikowanych na stronie. Użytkownicy, którzy spełnią określone w kampanii warunki otrzymają na swoje skrzynki mailowe kody do wykorzystania w trakcie przedłużania subskrypcji.

Q: Nie chcę aby moje zdjęcie było widoczne. Co mogę zrobić aby było widoczne tylko dla znajomych?

A: Edytując swoje zdjęcia wybierz zakładkę Dodatkowy/Publikuj status/ oraz wybierz opcję "tylko przyjaciele".

Q: Dlaczego moja rejestracja została odrzucona?

A: Zwykle jest to spowodowane transferem konta z facebook'a, gdy użytkownik nie dodał na nim swojego zdjęcia i nie uzupełnił koniecznych do rejestracji informacji. Odrzucenie rejestrcji może nastapić także, gdy użytkownik poda nieprawdziwe informacje lub w inny sposób naruszy zapisy regulaminu.

Q: Dlaczego po pewnym czasie serwis wylogowuje mnie?

A: Przeglądarka powinna być tak skonfigurowana, aby umożliwić zapisywanie tzw. "ciasteczek" Dodatkowo zaznaczenie "zapamiętaj mnie" podczas logowania pozwala łatwo przywrócić zerwaną sesję.